17 October 2010

Kisah Sorang Budak


Ini kisah seorang budak busuk yang diberi nama oleh bf dia. Aku memang dilahirkan sebagai anak tunggal membuatkan aku sunyi dari time budak2 sampai sekarang. Tapi nasib baik ada kawan2 boleh main masak-masak ke lari-lari ke tiap2 petang termasuk naik basikal. Tapi kadang2 bagus gak tak payah nak berebut sebab aku memang sorang je. Dari kecik lagi aku suka pakai lipstik dengan gelang. Sekarang bila dah besar suma berubah tak macam dulu lagi. Mula rasa bertuahnya kalau ada adik tapi nak buat macam mana. Apa pun kita enjoy! 







Dah memang lumrah kot anak tunggal ni sensitif sikit, selalu rasa rendah diri dengan kecik hati. Aku berusaha untuk belajar bersabar dan terima hakikat. Tapi besar tanggungjawab yang aku kena galas. Suma harapan parents aku kena tunaikan. Rasa macam tak tertanggung. Aku kurang percaya sangat dengan kawan. sorry. Dah tak nak orang tipu aku lagi, tikam belakang la. kadang2 buat aku fade up dengan hidup. Selalu cakap kasar dengan orang, ade gak sesetengah yang kecik hati sampai aku tak sedar. maaf ye. Aku akan baik dengan orang yang baik dengan aku. Jarang jugak nak senyum kat orang sebab dulu aku senyum kat orang tapi dia masam muka. So, sekarang lebih baik orang senyum dulu baru aku senyum kan senang.







One more, kawan paling best is my mummy. Love u mak. Sporting dalam mendidik anak walhal dulu orang paling suka rotan aku time malas buat keje skola. Jadi aku paling takot kalau tak siap keje skola.






Tu jela yang aku nak ceta pun. Takde yang special sangat. Cuma aku tak berapa comel dengan cantik, tak nak bangga dengan diri dan jugak keturunan. Sebab bukan pandai cakap bahasa siam. Ape pun time kasih kat sesape yang bace blog aku nie... This is my life.




No comments:

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com