7 November 2010

ily imy ily imy..


I really miss u so badly. Never thought I will find love with u. So sweet this moments. I will never forget what have u do for me. Always remember every single things about u, your face, your smile, your parfume. you always hold my hand when we walking together. I love u more n more nothing can't changed. u make me feel so comfortable. thanks a lot because always make me happy, make me smile for no reason, touch my lips. I swear that u always in my heart.
-N.E.A-

Tak tahu nape aku selalu rase sunyi jika takde die. setiap mase teringatkan die. betapa indahnya cinta yang datang dalam hidup aku. lebih baik dari sebelum nie. dapat luangkan mase dengan die pun dah cukup bagi aku. Nasib baik die ade boley jugak jadi tempat untuk aku berkongsi cerita hari malang aku.

6 Nov 2010, entah macam mana dompet aku boley hilang dalam kereta tinie pastu kami hampir nak gadoh. kami kawan baik sampai 5 tahun tanpa aku sedar. nasib baik kami baik balik dan bagus jugak ade sayang aku nie sebab die banyak nasihatkan aku. thanks sayang. rase macam nak nangis je bila masalah datang bertimpa-timpa. rase tak sanggup nak hadapi.


No comments:

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com