31 Dec 2010

Kawan Sekolah Meninggal



Lagi berapa jam saja kita akan mnyambut tahun baru 2011 selamat tinggal 2010. malam nie mcm tahun2 yg lepas aku akan g tengok bunga api. sbelum tu aku harap segala kisah pahit atau manis dlm tahun 2010 biar jd kenangan..malam nie kene buat azam baru plak, hope lpas nie aku rajin study, jaga kesihatan & berubah mnjadi seorang yg lebih ayu, skrg nie kasar cikit tp bkn tomboy ok. dlm mood tak sabar nk smbut new year aku dpt berita buruk dr member baik smalam kt fb, tiney yg juga 1 skola aku dulu. aku dpt tao kwan skola ktorang baru je meninggal pagi semalam sbb sakit leukimia. memang susah aku nk pecaya sbb die dulu sihat, selalu g latihan rumah sukan la tp 1 je yg aku perasan, die da tak on9 fb sejak bulan 7 aritu. ape pun die muda lg & salah sorang yg pegi dulu tinggalkn kami. sayangnya aku tak dpt hadir upacara pengkebumian die esok pg sbb sbagai org islam aku rasa xelok la.


                   

Bridget Maureen Pereira
17 Dec 1990 - 30 Dec 2010
Cina (mum) & Portugis (dad)
Convent Butterworth (1 kelas mse form 2)
wlaupun kacukan tp muke die mcm melayu, kdang2 nmpk mcm cina
study kt mahsa university college
dlm thun dpan die nk grade dlm Diploma in Medical Imaging (Radiography)


p/s: we will miss u bri, may god bless u dear..lots of fun when i improve english wif her

2 comments:

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com