20 December 2010

Nasib Aku :(


Mungkin tak baik aku cerita masalah family kat blog tapi aku dah tak tahu nak mengadu kat mane lagi. Biar la aku luah sikit sebab aku dah tak tahan lagi. Aku dah letih nangis, tinggal nak meraung je. Semakin hari semakin rumit. Mak mengadu kat aku tapi aku nak mengadu kat sape?? aku dah naik malu nak mengadu kat bff sendiri. Takde sorang pun yang faham perasaan aku, macam mana nanti kalo aku dah balik Ipoh?? kesian mak takde sape teman. Sampai hati ayah buat mak macam tu..aku kalo bole nak je mereka bercerai. Cerai je kalo dah teringin sangat nak hidup membujang. STOP sampai sini je.. aku berserah je pada takdir.. semoge diorang kekal sampai ke akhir hayat. aku sayang diorang. Aminn... 

p/s: aku susah dapat tido..kul 5 pagi baru bole lelap..hurm :(


5 comments:

AnAk dEneSor said...

amanina..relax kay.saye anakdenesor..dengan ini menyatakan saye leh jd pendengar setia anda..

AnAk dEneSor said...

okeh no hal..anything u can text me keh..=p

AnAk dEneSor said...

welcome..=p ngeee

masturazakariah.blogspot.com said...

sabar ye nina :)
tempuhi bnde ni dengan tabah ... banyak2 kan berdoa semoga semua nya tenang .. :) chilll syg!

Amanina Sofea said...

oke mas..
thanx sbb nasihatkn nina ye.. :))
syg mas..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com