9 December 2010

Pakwe Pukul Awek, Perlu Ke Berpisah?

Pernah dengar kisah couple yang banyak kali pisah lepas tu baik semula? Kisah kawan sendiri Ayu & Nazrul, kalo gado sikit mula lah nak break. Ape pun hubungan mereka dah genap 2 tahun. Couple sampai 10x break & 'rujuk' disebabkan perangai bf yang kuat cemburu & selalu naik tangan. Kadang2 sampai lebam dibuatnya..dayus namanya laki tu! Aku takut kalo bf buat benda yang sama, walaupun dia tak penah naik tangan. Peraturan yang perlu ada dalam sebuah hubungan, jangan fikir langsung perpisahan sebagai satu jalan. Aku dah penah berpisah jadi aku nak jaga hubungan nie. Bila dah berpisah, mulalah sakit hati yang teramat sangat. Bila ex-bf dapat tau aku dah couple dengan orang lain mulalah nak 'rujuk' balik tapi bukan senang nak terima dia. Sebab tu ada orang sampai serik nak bercinta & taknak ada komitmen dalam apa2 hubungan.



4 comments:

ayshah L's said...

lelaki baran ni xpayah bagi chance laa. belum kawen dah naik tangan, cuba kalau dah kawen..lebih lagi dia boleh buat. huhu

Einaz Shah Rizal Thomas said...

have a nice day (:

mohamad ismail/istysukatoshi said...

oit ad blog xnk bgthu..huhuhuhu
dari ismail dim0101

mohamad ismail/istysukatoshi said...

elopzzzz follow me back
ismail dim 0101

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com