4 December 2010

Sakit Gua Datang


Malas nak cakap tapi kat sini taip je kan. sekarang aku dalam keadaan darurat sebab kene virus sakit tekak dengan demam di waktu malam saje, pelikkan? jadi waktu siang aku boleh lari2, malam aku masuk selimut. aku baru balik klinik terus post entri nie bukan ape excited nak makan ubat takut tak sempat pulak nak post. aku wajib makan 3 jenis ubat 1 untuk kumur, kalo tertelan jawabnye masuk lubang kubur sebab beracun. takut pulak aku nak kumur. ape pun aku nak cepat baik takmo sakit2, dah 3 hari macam nie.


p/s: nasib baik bukan demam rindu.. ♥ ♥ )

1 comment:

einaz shah rizal thomas said...

semoga cepat sembuh iyer ;D

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com