3 December 2010

Sombong?


Dalam hidup aku nie mane2 aku pegi mesti ade suara2 yang cakap aku sombong. Aku tak kisah sangat dengan ape orang kata, tak luak duit satu sen pun cume aku tak berape minat dengan sikap orang Melayu yang suke sangat jage tepi kain orang & melabel orang sesuka hati, kutuk sane sini. Ok la, rasenye sume orang macam tu. 
Cerita pasal diri aku sikit, aku nie jenis suke buat hal sendiri. Aku pergi mane2 sorang pun boley tak perlu berteman kecuali kalo bf teman. Aku memang slow sikit kalo nak kawan dengan orang yang baru kenal sebab tak brape kenal lagi tapi bile dah lame kenal aku mereka akan nampak perbezaan tu. Jadi aku memang tak suke kalo orang yang tak kenal label aku ikut sedap mulut je, lebih2 lagi kata aku nie sombong. aku rase orang sombong nie jenis yang tak mesra dengan orang. bile orang tu tegur die buat2 tak kenal. pernah banyak kali aku senyum kat orang tu tapi mereka tak membalas senyuman aku jadi sekarang aku bertukar jadi sombong sekejap maksudnye biar orang senyum kat aku dulu baru aku senyum kat mereka balik.
Tapi suke hati korang la nak cakap ape. aku memang macam nie, muke je nampak sombong tapi bile dah kenal ok je. nak pesan bile nak mengata pasal orang lain tu, eloklah cermin diri dulu. Kurang sikit dosa tu.

1 comment:

~SukEMakAn~ said...

samela kita
org label sombong
sedey kan
padahal kite bukan sombong pon
cume kurang mesra sket kalu xkenal
sabar jela
hehe~

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com