1 January 2011

Jiwa Aku Kosong


Lagi 4 ari aku kena balik ostel tp aku takde mood, aku tak rase seronok pon. member lain da mula sibuk packing itu ini tp fikiran aku melayang ntah ke mane. dalam pale otak kosong je, aku rase macam baru lpas sedar dr tido tambah plak aku bace syair si paripari. eheh nape aku taip macam A.samad Said nie. tibetibe di petang yg redup nie hati aku rase sayu bile tringat balik kenangan thun lepas. bnyak yg aku da lalui, 6 bln penuh dgn sakit hati & cabaran 6 bln lg penuh terisi dgn bunga2 tp minggu nie aku rasa mcm tak diperlukan, aku rasa kecik ati tp apakan daya..aku cuma bole brsabar jela. i feel bored. bukan aku tak rindu die tp aku tak bersedia lg nk jumpe. brharap sumanye akan baik semula. aku tengah cari maksud samad said tu "mutiara hatiku yg terpendam di telaga keruh" ape maksudnye ye??

p/s: seumur idop tak pernah nk jd org yg berfalsafah..xde keje nk bace syair :)

 

No comments:

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com