16 January 2011

Lecterur Aku Lawak


Hye sume, pagi nie aku rajin bangun semata-mata nk cari bahan about org Iban untuk assignment Pengajian Malaysia a.k.a sejarah psal pribumi sarawak. duedate nye ari rabu nie, nsib baik la group tp kalo dalam group tu sebenarnye ade 2 couple mcam mane tu? harapharap syg aku dah cari bhagian die psal org Melanau. kalo tak siap tunggu la aku mengamuk nanti. memang bole dikatakan lecterur sem 2 nie sume lawak. keje gelak je dalam kelas, aku suke situasi mcam nie. gilagila cikit baru la tak tido dalam kelas. ape yg aku merepek nie. kalo korang nk tahu nie la first hasil keje yg aku buat untuk subjek digital photomedia. kene tampal, gabung badan lain kepala lain. syok lebih kurang mcam pndidikan seni. enjoy dalam belajar subjek baru. :)


1 comment:

pete said...

oh.ni mmg mcm pendidikan seni drjh 5 dlu.hehe

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com