27 March 2011

Earth Hour! Buat Aku Takot Je

Abaikan gambar nie
tiada kaitan dengan masih hidup or suda takde
muke orang yang menyokong earth hour


malam tadi sape yang tutup lampu angkat kening
kalo sape yang bergelap selama 1 jam maknanya dia tu sayangkan bumi
malangnye aku tak bole nak bergelap disebabkan 1 bende nie
nak dijadikan cerita aku duduk sambil mengadap lappy
terpaksa on kan lappy saje sebab nak buat assignment
tibe2 rase ade bende kat kaki
bila suluh guna torch light nampak lipas baru salin kulit
apa lagi menjerit sambil lari naik atas katil
suruh mak bukakan lampu
oke saya mengaku saya penakot dengan lipas
moral of the story kena sediakan ridsect kat sebelah

7 comments:

little cart00n said...

okay..
elie juga takut lipas!
heee

Irda Syahira™ said...

earth hour! support2! :D

btw,singghla blog sye yea. :)
http://nurirdasyahira.blogspot.com/

naz said...

sesungguh nya saya juga takut lipas haha rasa nak bunuh je tapi geliii

aLieF si Muncung ManiS said...

pijak je lipas tu amanina...hehhee..

Puteri Iqa Izyan said...

tak sambut pun. hehehe

marshall mathers said...

la..nak takut pa nye....pejamkan mata pun earth hour jgak kan....hehehehehehe

EZAN IDMA said...

haha. lipas!

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com