6 April 2011

Aku Menantu Ke Hantu?

saye hepi sebab tak kawin lagi..yehaaa
senyum sampai nampak gusi

hye..hye sume
lame tak blogging..
disebabkan banyak keje sempat pulak bace novel
dalam novel nie banyak kisah cinta tiga segi, kena kawin paksa, 
bercinta dengan orang lain kawin dengan orang lain
tapi mungkin satu hari nanti benda nie akan jadi kat korang mungkin jugak kat aku 
cete aku berkisah dekat pat kawinkawin tu
ouh no mann ! ade kawan mak aku yang berkenan nak jadikan aku sebagai menantu
aku bukan mainmain. ini betulbetul. INI SERIUS! haha
betul laa. aku tak tipu. nampak muka macam penipu ke? *angkat 5 jari
kawan mak aku tu mimpi ape entah la nk buat aku menantu
dah la aku nie kasar, masak pun tungging langgang je
oke nasib baik mak aku sporting, die cakap cari jela orang lain
aku pun dah ade buah hati, buah jantung pisang

eh korang jangan cete dekat orang oke..malu aku nanti
biar pecah di bontot jangan pecah angin di mulut. nanti busuk bau durian.
haa kantoi makan durian
cete dah habis. senyum cikit. aww nampak gusi. ^o^

comel sangat la kalo macam nie, jangan tiru aksi ini!
kami senyum nampak gigi besaqbesaq
kalo gigit jari bole putus nie.


2 comments:

marshall mathers said...

byk yang kita dgr hantu lebih byk dri menantu....hahahahahahaha

aLieF si Muncung ManiS said...

wahhh..kaki novel rupanye..huhu...alief ni kaki komik..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com