24 April 2011

Benci Kau La!

pic ini menunjukkan aku dapat segala2nya..
dari segi kasih sayang, harta benda, persahabatan, & macam2 lagi
tolong sekalian manusia jangan BENCI aku!


7 tanda orang benci dengan kita
1. Orang tak suka tengok kita pakai baju lawa-lawa/branded
2. Orang tak suka tengok kita ada kelebihan sikit
3. Orang nak kita layan diorang 24hours/mesti ikut perintah diorang
4. Kalau kita tak nak cakap dengan diorang, diorang cakap kita tak nak kawan
5. Orang suka fitnah yang bukan-bukan tentang kita
6. Orang taknak kawan dengan kita sebab terpengaruh
7. Rasa cemburu dengan kejayaan orang

Notes :

Aku nak guna barang apa ke, brand apa ke, nak bercinta dengan sape ke, kenapa orang nak sibuk? Bukannya aku mintak duit korang. Aku guna duit mak bapa sendiri. Lagipun, bukan nak sangat, mak yang nak kasi. Tu tandanya mak sayang kat Amani & nak kasi semangat untuk Amani supaya rajin belajar. Takkan itu pun nak jealous? kalo dah jealous sangat, kenapa tak nak beli? Tujuan Amani guna BUKAN nak show-off. Dah mak beli contohnya DSLR, gunalah. Takkan nak simpan buat pekasam. Buat ex aku cukup la dengan apa yang dah jadi dengan hubungan kita, bukan aku yang mintak putus tapi ko..aku sedaya upaya nak selamatkan hubungan tapi ko yang musnahkan sendiri dengan membenci aku.

P/s: Aku perlukan masa untuk lupakan ko, walaupun tiap2 hari kita jumpa. Cukup sejauh ini kita dah pergi. BYE. 


5 comments:

pete said...

alamat.
sorry la lama xsinggah sini.
jgn la benci lak. he

naz said...

jangan benci. lama lama perasaan lain akan timbul :) cuba kawal perasaan :)

little cart00n said...

biar org bnci kita..jgn kita bnci org..kan2? :)

Puteri Iqa Izyan said...

orang mcm ni, kne humban dlm lautan pasifik. hee

Amanina Sofea said...

Puteri:hehe, kalo la bole humban dh lme nina humban.. :)

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com