20 May 2011

Terjebak Dalam Cinta Sonsang

Hye sume..lama tak update blog
buzy dengan final exam & harini last paper untuk subjek Pengajian Malaysia
sebelum memulakan story nie, aku nak minta maaf kalo ade yang terasa
memang blog nie bukan tempat nak mengutuk tapi ini terpaksa.

Mulanya kawan dengan diorang sebab pandai, dekan bole minta tolong ajarkan
tapi makin lama berkawan aku baru sedar sesuatu..
mereka ini gay kah?? susah nak pecaya
bila tengok gambar yang kami ambil masa kuar study buat aku geram

*memang patut ke Norman ambil gambar bontot kitorang??
memang takde faedah kalo simpan gambar macam nie

*gambar ke 2, ini Arep, same juga..dalam kamera penuh gambar 

*gambar ke 3
& banyak lagi gambar macam nie yang A&N snap masa hari belia di parit buntar yang 
melibatkan budak dorm aku sekali.
rahsia terbongkar bila aku proses lappy N, banyak gile gambar
nasib baik tak ikot sebab dah tahu hal nie
kesian budak dorm yang tak tahu pape

*gambar ke 4 & ke 5

ini bukan nak study tapi nak perangkap kitorang
time tu dalam dorm bising jadi terpaksa ikot
kalo tahu macam nie memang aku takkan kawan
dengar cete A ada hati tapi aku anggap die cuma kawan biasa
tak lebih dari tu, aku lebih suka dengan life sekarang.


Dulu aku rapat dengan A sampaikan orang fikir kami bercinta
untuk mengelakkan A perasan, aku buat cete kononnya dah couple dengan Zul Khairi
(z.k tu kawan juga, dah setahun kami kawan baik).
tapi bila jadi benda nie aku dah mula rengang dengan mereka, lebih berhati2
paling risau kalo duadua pegang kamera.

*gambar nie N ambil secara spontan.
bila tanye untuk apa gambar nie
N jawab untuk "jeleskan hati ex aku"
bodoh betol!! takde keje
supaya hubungan aku dengan ex lebih buruk lagi
& Azfar, kawan yang bole diharap

@Gua Kek Lok Tong, Ipoh

saya ingin mengatakan bahawa korang tetap kawan tapi 
hentikan perbuatan BODOH nie sebelum aku buat sesuatu..
Azfar: ko baik walaupun orang cakap ko gay tapi aku tahu ko cuma GEDIK!
untuk orang yang pernah aku sayangi sangat2 dulu, kalo bole nak sangat kita berkawan baik,
mintak maaf kalo selalu sakitkan hati, takda niat pun. teringin nak sembang macam dulu. kalo bole.
harap sem 3 nanti sume akan jadi lebih baik, taknak cari musuh & aku harap bole jadi pelajar yang RAJIN.
itu je..hehe :) bubye


5 comments:

De Mois said...

ni nape gaduh2 ni..mak tak suka okey. hehe..nina cool2 tau


Revolusikan hidup dengan SuaraSendiri

naz said...

cool babe cool :)

Sekamar Rindu said...

salam...

jangan gaduh2..hehehhe....gaduh2 manja tak pe...:)

Puteri Iqa Izyan said...

ish. tak baik buat mcm ni kat org kan?
sbr eyh,,,

Amanina Sofea said...

Puteri: diorang mmang BAD!
sbar slagi bole :)

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com