21 November 2011

Pencinta Alam


Hahai selamat tengah malam semua.
Cuti sem sudah bermula, yahoo !
Mula la datang balik penyakit MALAS aku.
Rindu pulak kat Ipoh, rindu kawan-kawan.
Tak sangka dah masuk 2 tahun aku hidup di perantauan.
Cewah ayat nak sadis saja. Teringat hari-hari kat sana.
Asal malam aku jadi pencinta alam, kuar pusing ipoh nak tengok rama-rama.
Tahun depan mesti dah takda, mesti dah habis musim mengawan. erkk..
Asal aku excited pulak cakap pasal mengawan ni. Oppsss sorry.
Semalam tengok kucing mengawan. Haish.


Setahun sekali dapat tengok rama-rama mengawan

Pencinta alam sanggup keluar malam


Aku nampak saja macam ganas kasar tapi dalam hati ada taman.
Sayang sangat kat binatang. Serangga pun aku sayang. 
Serius cakap aku sayang rama-rama, pepatung, ladybird.
Bila dah duduk bandar ni susah nak tengok benda-benda alah ni.
Miss kampung. Bye.

2 comments:

Anum said...

comelnya gambar

Elie Lily said...

owh! elie tak boleh dgn semua binatang! rasa seram sejuk bila pegang binatang! hee

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com