28 Dec 2011

Facebook Timeline


Facebook Timeline


Sejak fesbuk berubah aku dah malas nak online lama2. Makin pening dengan timeline yang kononnya macam header blog tapi header blog pun tak sepening timeline. Timeline tu sebenarnya tak selamat. Bila orang guna timeline lagi senang stalker nak tengok profile kita dari mula buat account fb sampai sekarang. Tak bahaya ke?



Bila ingat balik, dalam status lama fb berlambak status tangkap leleh masa bercinta zaman monyet dengan bekas kekasih dulu, status yang tak sesuai dibaca oleh ahli keluarga (dulu mak ayah takda fesbuk lagi, sepupu sepapat, makcik pakcik dan sewaktu dengannya), tak pun status berunsur maki-an. 



Bagi stalker, cukup mudah nak korek maklumat dalam status fesbuk lama korang. Jadi hati2 menggunakan timeline. Malangnya dalam beberapa minggu lagi mungkin secara automatik fesbuk akan bertukar menjadi timeline dan lepas tu aku takkan layan fesbuk sangat melainkan Twitter dan Blog.


Dihantar oleh kawan yang mana omputih tu ajak dia masuk agama setan



Selain kes virus yang menyerang fesbuk dengan menghantar klip video lucah kat wall org. Itu pun dah buat aku fade up. Apa pun ini cuma nasihat dan sekadar peringatan :) Take care. 



p/s: Bila dah jadi timeline, senang la bf nak usha kisah cinta dulu. Bila dah baca tu jangan korang gadoh2 dengan awek pulak. Itu kisah dah expired. Janji sekarang korang bahagia. Jangan marah eh takda niat pun nak kutuk2. PEACE

3 comments:

  1. hahhahaa..taw xpe..kantoi la ngan bf..hikhik..

    ReplyDelete
  2. hmm fb dah x best.. i on9 fb pn sbb rmi kwn still there.. klu tak dah lama tak on.. huhu

    ReplyDelete
  3. hahahaha... seb baek aku x pakai timeline....

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com