9 March 2012

Kisah Di Pagi Hari Bersama Datok KFC






Sebenarnya kisah ni patutnya post pagi tadi tapi disebabkan hari ni ada paper jadi malam baru boleh story mory. Pagi tadi lepas bangun tido terus perut aku meragam mintak ke tandas. Niat nak baca buku tapi sampai masuk dewan exam aku dok buat muka control macho kononnya perut aku tak buat hal. Paling best aku jawab soalan dengan esei yang entah papa. Alahai ni semua gara-gara beli makan kat pasar malam. Terlebih makan pun susah, kurang makan pun susah tak makan jadi macam orang anorexsia (apa tu?).


Lepas habis exam terus perut aku tak buat perangai. Hahahampeh betoi. Balik rumah ja terus perut meragam mintak makan pulak, nasib baik classmate aku pun lapaq jugak so kami bertiga melayangkan duit di KFC, oh sungguh indah bila terlebih makan, terlebih gelak. Kalau keluar dengan pakwe confirm control ayu ja. Opss sori ye cik Pika and cik Shera.


Tadaaaaa...bayangkan 3 orang makan banyak macam ni. OMG ! sekelip mata boleh licin, makan kalah ikan pirana.


Aku yakin seratus pelatus yang ni aku punya rangka ayam. Sungguh tak ku duga tak ku sangka badan kurus makan banyak tapi still maintain tau. 


Ok aku terpaksa akur sebab aku tak boleh challenge minah ni makan ayam. Perut aku tak cukup space.


Kalau nak makan kena enterframe sikit. Aku pulak yang tergelak2 tengok dia makan.


Aku panggil dia macam2 nama tapi nama mesti la sweet macam orangnya. Harini dia jadi pramugari sebab satu gambar tu kononnya macam pramugari MAS.


 Cik pika memang kuat menjelir lidah tapi aku suka setail dia. siapa dok copy tu memang dia angin. 
Tolong jangan tiru setail dia.




Aku suka menghabiskan masa dengan mereka, mereka, mereka. eh berapa banyak mereka daaa. Lagi pun hari ni jelah nak lepak sama2 pun. esok dah cuti selama seminggu. Gua mesti kangan sama kamu, kamu. Kalau melepak mesti lah tak ingat dunia, entah berapa orang tengok kami dengan muka pelik tadi. ahh lantak la diorang tak tau kami ni gumbira sebab azab dah nak habis elok sangat otak masing2 pun dah mereng. 

Dear Shafiqah Ahmad & Shahirah Johari, esok drive elokelok tau. takmau racerace. Kami sayang hampa tau. Bila lah aku boleh balik sekali dengan pramugari tu -.-' Ok lah nak gi sambung setudy dulu. Mentang2 lah esok paper last aku lagi malas. Gudnite :)


1 comment:

Anum said...

ayam oh ayam
hehehhe
kfc syok :)

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com