7 April 2012

Verleden en' heden




Disebabkan aku still lagi dalam mood shooting jadi aku terus meng-hupdate story terhot masa kini. Tak tercakap dengan kata2 aku terlampau penat tahap labi2 dah ni. Tapi demi peminat aku on9 kan jugak blog ni. Memang syiok kalau shooting short filem, macam2 perangai, kerenah pelakon. Bila buat filem ni terasa pulak macam bakal camerawoman yang boleh ganti pengarah Rosyam Nor. Cik nina mula lah nak perasan tu. Bila lagi aku nak perasan kalau bukan sekarang en.



Bila dah jadi student ni mesti kena berkorban apa saja, harta ataupun nyawa eh bukan tapi duit terbang melayang. Tengs abang2 cameraman sebab tolong adik2 junior ni. Aku pun join sekali. Memang best sesangat. Bila shooting boleh makan angin banyak2. Korang jangan jeles tau. Jeles sikit takpe. Takmo banyak2. Itu lah bonus ikut aku boleh lepak makan angin. Hehe. 



Kesian adik ni kena bangun pagi sebab nak shooting



Dah macam ikan duyung terdampar di Lubuk Timah je.



Ini la dikatakan sambil menyelam minum air. Air sungai tak sedap, rasa tawar je.



Mandi bersama Tarzan ! aku bukan Jane ok :)




Dah penat mandi tuh, kami boleh dok layan kera liar. Tiba2 jadi manusia yang baik hati bagi kera tu makanan. Tak payah susah beratur masuk zoo. Lepas tu apa lagi kami pusing2 tambah angin dalam perut ni. Kononnya pi melawat kawasan, bajet macam ketua kampung. Sekali sekala masuk kampung. 



Macam konvoi.. eh memang




Hahaha, boleh tak aku nak gelak lama2 sikit ? boleh la boleh la. Entah sebab apa aku suka bila tengok gambar ni. Is bawak awek naik moto ronda kampung. Ini bukan kontroversi hangit tapi ini kenyataan yang mereka pasangan comey. Atotot so sweet gigi tu.




Okokok aku sedar aku suka mengarut dalam blog. Kalau sudi baca tu terima kasih sangat2 tau. Sayang ketat2. Nak tahu tak apa maksud tajuk ni ? cuba translate dalam bahasa Dutch confirm dapat ! lagi satu surprise tapi jangan tarik muka tapi sengih sampai ke telinga kalau tengok. Jeng jeng jeng...



Dah ready nak main upih pinang



Jangan tiru aksi ini, aku ringan ja sebab tu tak jalan2. Haha




Seronok main upih pinang. Aku punya la susah nak dapat upih ni sampai kena curi segala bagai. Nasib baik makcik tu tak tangkap. Kalau tak aku la orang pertama kena tuduhan mencuri upih pinang. Budak2 sekarang tak pernah main kan ? aku dah soal siasat budak2 ni diorang pun baru first time main. Ingat senang nak tarik budak2 ni, berat sekilogram setiap sorang.





Pandang dan tatap mataku confirm nampak jerawat PINK tu. Ku sedar ku tak seberapa cantik macam orang lain. Janji muka tak mintak orang pelempang kan kan. Janji sweet itu ada. 




Hari ke 2



Dari awal pagi, kami dah ready dengan pelakon. Shooting di Jusco Kinta City, Ipoh. Dah la orang ramai masa tu, nasib baik tauke restoran tu baik hati benarkan kami shoot. Kalau tak mesti susahkan nak habiskan scene terakhir. Jom layan.



Peace from us. Hehe



Makanan kat sini boleh tahan sedap jugak.



I'm waiting for my dessert.



Sedappp ohhh.



Nama dia Abe Is.. Hehe.



Ayu sedang makeupkan heroin.. wehoo.



Gudnite guys.



1 comment:

Useriez said...

best...........

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com