23 May 2012

Nak Abang 1!





Aku kalau boleh nak sorang Abang
Aku kalau boleh nak panjat pokok dengan Abang
Aku kalau boleh nak kongsi semua benda dengan Abang
Tapi aku takda Abang.



Bunyi tajuk macam abang tu boleh order kat mana2. Realitinya aku takda adik-beradik, itu dah takdir jadi kena terima. Tak kisah la janji aku ada abang paling tua memerangkap ayah. Kalau balik cuti sem kami memang suka bergadoh berebut makanan kat rumah. Kalau takda 'abang' nie aku pun takkan ada kat dunia nie. I Love You Abang a.k.a Ayah.

Sayangi la phao, mae, phee, norng..tengok kat google translate eh :)


Hye saya anak Pak Mad..hensem kan? cepat2 la masuk meminang.


2 comments:

zuera_pinky GurLzZ said...

sjak bler amnina jd ank jantan nie..hahha...nina2nakal sungguh kamo..miss u..

Amanina said...

Hahaha..nina memang jd anak jantan time kecik2 dlu.

Miss u too yunk..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com