21 August 2012

Selamat Hari Raya 2012 :)





Pejam celik pejam celik dah masuk hari raya ke 3. Eh, cepatnya.. rasa macam tak puas lagi kutip duit raya. Tak sedar2 lagi aku nie patutnya dah tak layak terima duit raya tapi bagi family aku selagi tak kerja selagi tu akan dapat duit raya walaupun aku segan nak terima. Bak kata orang rezeki jangan ditolak. Seronok jugak bila bukak sampul nampak duit kertas merah2. Memang aku sayang nak guna.


Hari raya pertama tahun nie aku takda gambar raya sebab malas nak snap gambar macam tahun lepas. Cuma raya ke 2 aku pegi photoshoot dengan kawan baik. Kalau ada majlis makan2 mesti aku bawak dia bersama menternak lemak kat rumah mak2 saudara. Masuk tahun nie dah 3 kali beraya bersama. Semalam lepas aku bedal 2 pinggan nasi beriani bersama lobster kat rumah pak long terus keluar pegi taman yang terdekat. Mengah jugak nak jalan dengan perut buncit. Tak kisah sebabnya mak2 saudara masak sedap dan mak buat lontong. Tak boleh miss weyh!


Petang tadi pulak pegi serbu rumah mak jang aku & rumah kawan skolah..nasi ayam bertembung nasi tomato. ternak lemak bukan? okok balik nanti timbang berat tu. Bila dah terlebih kenyang baru seronok nak jalan sampai ke Queensbay Mall, lepak tepi laut kejap hingga Gurney Paragon. Lepak sampai lapaq balik baru ingat nak balik rumah. Ni gambaq kami dalam 2 hari. Awesome keja berjalan.


Keseronokkan..kekenyangan








aku suka meniarap -.-' ala model





rindu pantai sangat2


chak!


Lagi sejam nak masuk hari raya ke 4..wah cepat betol masa berjalan. Sedar tak sedar dah mula kelas balik..balik Ipoh terus exam pulak. Penat kak jah nie. Bye semua.. Gudnite


p/s: Raya tahun nie tak sangka pulak sedondon dengan dia :)


9 comments:

izzuan said...

serupa model lagi ang nina...pergh bangga kawan ngan model.hahaha

Amanina said...

Hahaha..model tak laku. xpayah bangga sangat

izzuan said...

eleh..x mau mengaku lak,,dah lah orang tu comei

Amanina said...

Hahaha...comei2

izzuan said...

mengaku pun...hahha handsem x aku ?

Amanina said...

Tak tau nk kata

izzuan said...

lawak jer...

izzuan said...

lawak jer...

Amanina said...

Hahaha

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com