27 November 2012

Manusia Akhir Zaman Hidup Pun Tak Guna





Sekarang bila tengok berita, penuh dengan pilihan raya, bila tengok muka surat depan penuh pasal bola tapi bila tengok twitter aku jadi panas hati bila terbaca budak-budak twitter aku retweet pasal seks dari twitter budak-budak mentah. Apa nak jadi dengan budak zaman sekarang nie. Semua sekarang sibuk nak cari publisti murahan. Ya, budak-budak Malaysia memang suka bajet HOT tapi tak popular sampai Korea pon. 


Siapa yang takda twitter tak payah susah-susah buat account baru semata-mata nak follow diorang nie. Isu twitter nie bukan remeh temeh, siap boleh buat orang mati. Siapa baca kisah budak perempuan mati terjatuh apartment sebelum jumpa kekasih. Paper kosmo ada siar di muka depan 23 nov aritu. Adoii sebab bf yang sewel tu sanggup dia guna selendang keluar dari tingkap. Padah jugak sebab langgar perintah ibu bapa. Maybe sudah ajal dia meninggal dalam keadaan macam tu. So, sedekahkan al-fatihah dan buat tauladan ye adik-adik termasuk aku.


Twitter bf budak yang mati tu..fames boleh la 

|
|
TL budak nie tak habis2 pasal DARA! adoii muak aku baca. Awek meninggal terus jadi macam nie ke?


Macam bodoh ja aku baca tweet budak-budak baru nak membesar nie. Baru masuk sekolah menengah, baru kenal twitter. Pity pity. Sebab itu ada pepatah "kecik2 taknak mampos bila dah besar menyusahkan mak bapak, menyusahkan orang". Semak nak tweet lepas nie. Ada lagi dua mangkuk jamban. 






HAHAHA..bapak gila budak2 nie! Kalau adik aku macam nie dah lama kena terajang. Unfortunately cik nina takda adik so tak payah pening kepala.


Paling fames ialah .... Jeng..jeng

|
|
|
V



Fames kat fb sebab maki2 bapak dia. 


Sekian laporan terkini dari laman sosial Twitter. Aku nak berhenti tweet sebab pedih ulu hati baca mengarut2 nie. Tak fames pon takpa dik, bukan boleh bawak masuk lobang kubur pon. Chill...


Rindu pulak nak tweet2 kat mcd macam dulu. weee~~



P/s: Buat saudara2 yang add di fb, maaf tak minat nak approve okay. cukup frens 5k. letih mak nak melayan semua. Tq ye blogger2 yang follow kat tweet. Memang semua ramah2 belaka ^_____^



No comments:

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com