21 Nov 2012

Tamat Sudah Semester 5!


Alhamdulillah syukur kepadanya, harini tepat pukul 1.10 petang aku keluar dari Vector Lab dengan muka tengah tahan malu, lega, seronok. Ok la judge tak marah2 masa present tadi. Sempat jugak aku bersalam-salaman dengan 3 judge a.k.a lecturer yang seronok tengok website aku tu. Walaupun semua lecturer pompuan tapi kira bernasib baik diorang tak buat muka tegang. Dapat jugak harini aku kurangkan kedut2 dimuka lecturer untuk kali terakhir di kolej.


Walaupun kena kondem kaw2, kena gelak kaw2 tapi aku boleh senyum kambing jelah bila tengok website sendiri. Nama pon percubaan pertama buat website untuk company memang kondifen aku tak pandai. Memang apa saja benda yang dikritik tadi ada betulnya. Biasa la, bila tak tidoq langsung ada saja words dalam slide yang aku merepek, salah ejaan. Tengah taip entry nie pon sebenarnya aku tak tidoq dah lebih 12 jam. Expresi muka jangan ditanya, serupa macam zombieee...


Segala penat lelah berbaloi walaupun malam semalam aku dengan kawan kena halau dari McD. Bukan nak kutuk tapi memang sedih sebab selalu buat keja kat McD jadi macam tu, ingatkan buka 24 jam tapi hampeh. Stay Ipoh rasa macam kaki merempat. Kena halau sana kena halau sini. Sob3. Itu salah satu pengalaman yang aku dapat selama 2 tahun setengah sebagai student. Jom usha aktiviti sehari sebelum present bila alkisah terjumpa Mak Jemah nie. Finally, today it's over.



Hardbound with storyboard 


2 comments:

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com