20 December 2012

Muktamat Bukan Murtabak Ya..





Memandangkan tak sampai lagi 2 minggu kita akan masuk tahun baru 2013, tak sampai 13 hari selepas itu bermulanya latihan industri yang pertama bagi aku. Agak-agak apa aku akan buat ye?? Ohh ye, harini aku sudah buat keputusan muktamat mahu LI di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang. Harap-harap nanti takda masalah. Takot sangat, bak kata orang berpengalaman bila LI nanti kena berlagak macam orang dah bekerja. Lepas nie tiap-tiap hari aku kena cakap 'Mak, nak p keja dah nie..nak duit'. Hehe. Lepas nie aku kena berdikari macam kat Ipoh tu, semuanya buat sendiri. Nanti tiap-tiap hari ulang alik naik bas. Jangan menggatal dengan budak-budak matrik sudah la. 





2 comments:

man said...

Slmt berjaya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

Amanina said...

Terima kasih man :)

Nanti sy dtg

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com