16 Feb 2013

Facebook Stalker





Wahai si stalker.. seronok tak tiap-tiap hari stalker hidup orang? Hidup aku dikelilingi dengan orang-orang ini sehinggakan naik rimas dibuatnya. Dari Facebook, Twiiter hingga ke Blog semuanya nak stalk. Mereka itu semua hipokrit. Benda nie dah lama jadi cuma aku malas nak menaip disini kerana si STALKER tu suka baca. 



Aku bukan jenis suka jaga tepi kain orang yang misteri lagi gila. Tapi kadang-kadang, ada jugak masanya aku boleh jadi stalker terhebat. Hahaha (gelak jahat). Keja jadi stalker nie tak best sangat, takda faedah. Aku penah try jadi stalker tapi makin dilayan makin rasa bosan tahap babun.



Actually, aku taknak cakap pasal stalker. Sungguh bodoh kalau aku terangkan apa itu stalker. Benda nie aku dapat tau dari tahun lepas lagi. Kalau tak kerana kawan baik, mungkin aku dengan ex tak bertegur sapa sampai sekarang. Bila dah mula bercakap itu, bercakap ini sampai panjang berjela-jela macam mee tu mungkin aku taktau lagi perangai sebenar pompuan sorang nie. 



Ketika kami berbual panjang, bercakap pot pet pot pet pasal masa lalu tiba-tiba ex aku bertanyakan tentang seorang lelaki yang aku memang kawan dengannya. Mau tak sentap aku, dalam hati tertanya-tanya macam mana mamat nie boleh tau pasal Amir? Mendidih hati nie. Aku memang syak kalau tak pompuan tu memang takda orang lain. Dia dah stalker fb aku sampai add Amir lepas tu boleh cerita pasal kisah aku kat my EX? Ohh cilakak punya orang. Tapi aku cool sampai sekarang.



Aku sebenarnya sangat anti dan tak suka orang yang melebih-lebih tak bertempat nie. Adakalanya kita kena jadi orang yang tak amek kisah pasal hidup orang, tapi tak semua benda sampai hal peribadi orang kena amek tau. Setiap hari tengok muka dia, rasa macam annoying nak mampos. Well, ada lagi stalker hidup aku. Rimasnya, jadi aku amek keputusan taknak update sebarang perkembangan terbaru di fb. Gua rasa tak selamat, gua taknak jadi manusia HIPOKRIT. Gudbye..


No comments:

Post a Comment

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com