23 February 2013

Spiders 3D







Selamat berhujung minggu semua. Harap sihat-sihat hendaknya. Harini keluar tengok wayang lagi. Dan ini wayang yang kedua aku tengok dalam bulan Februari. Agak sedih bila takda masa nak beristirehat. Cuti 2 hari memang takkan pernah cukup kalau keja kena bawak balik buat dirumah. Tapi nasib baik jadual keja sudah disusun dan sempat siapkan sebahagian. 


Back to story, movie kali nie paling pendek pernah aku tengok. Tayangan cuma 88 minit dan tak taw nak cakap borink atau tak. Cuma tengok manusia berperang dengan ratu labah-labah. Agak ramai yang tonton tadi. Not bad. Kisahnya bermula bila meteor melanggar stesen angkasa Soviet Union dan jatuh ke bumi membawa labah-labah gergasi. Kalau sesapa yang takut nak tengok benda bergeli dinasihatkan tolong jangan muntah dalam wayang. Haha, lawak saja.


Lepas nie mesti lagi seronok kalau tengok wayang kat tempat tadi sebab tak sangka junior masa skolah keja kat situ dan sempat bertukar-tukar no fon. Boleh mintak diskaun lepas nie. Kuat jugak ingatan aku, kalau tak tegur memang tak perasan. Bila habis wayang, pi lepak sat kat pantai RnR Bagan Ajam. Lama ohh tak lepak situ. Teringat 1st date makan mcd tepi pantai. Aisehh jiwang pulak malam nie.


19 May 2012, 7:43 pm.. Angin bertiup sepoi2 bahasa utara


Tengs dekat si dia sebab bawak berjalan dari petang sampai ke malam. Maw tak penat. Mata pun dah mengantok. Dapat jugak harini keluar dengan dia. Dah sebulan lebih tak jumpa. Rindu ler angat-angat. Nak pi peluk bantal dulu. Gudnite :)


2 comments:

Anonymous said...

Kenangan yang indah,memang sulit dilupakan. Hehehehe.....semoga mimpi yang indah.

Amanina said...

Hehehe.. Aikk, macam taw2 ja

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com