28 March 2013

Amanina Ahmad Bakal Menjadi Isteri Orang


Assalamualaikum.


Selamat pagi wahai para pembaca sekalian. Dah breakfast? kalau belom cepat-cepat la. Pagi nie agak seronok sebab pak guard belanja roti canai. Hehe.. Semoga murah rezeki pakcik ya. Aku kalau bab-bab orang belanja nie tak syok sikit, takmo orang belanja selalu. Sekali sekala takpa, tak suka mengikis duit orang. Ish..ish baikkan aku :P Oke, back to story, aku bukan nak cerita pasal orang belanja tapi pasal kembar aku bakal jadi bini orang. Eh sejak bila aku ada kembar? Sebenarnya kami cuma berkongsi nama yang sama dan bila nina tu post status, aku pun mula berangan bukan-bukan. Bila agaknya turn aku kan. Gatainya.. tengok la status dia. Tahniah buat kedua-dua bakal mempelai, semoga bahagia sehingga ke akhir hayat. Mesti aku akan buat status yang sama macam dia suatu hari nanti. Yang nak kawen nie bukannya amanina si tuan kedaun taw, ini amanina lain. Kang ada yang konfius ~~ 







Tuan tanah rasa rajin nak membalas komen-komen blogger awesome . Hehe.. 
Blogwalking pun dah merata-rata.. Herherher :)





1 comment:

Nana Liena said...

haha.. okay..noted..orang lain

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com