8 Mar 2013

Hari Wanita Sedunia 2013



Salam Jumaat buat para kaum Adam yang segak bergaya memakai baju melayu takpun memakai baju kemeja dan Selamat Hari Wanita. Patut la pagi tadi radio asyik berkumandang lagu wanita seluruh dunia by Projek Pistol. Aku taktau pun harinie hari apa sampai kawan wish pagi tadi. Nampak tak aku jenis tak amek kisah pasal hari-hari penting, kedai pakaian hari-hari aku tau la. Haha.. Bercakap pasal wanita. Ya, aku dah jadi seorang wanita yang belum berumahtangga dan belum pernah mengundi. Rasanya aku tak dapat nak faham lagi erti hari wanita sedunia nie. Tanpa wanita mungkin akan sunyi hidup seorang lelaki. Oke dah start merapu..



"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakan atau bagaimana ia menyisir rambutnya tapi kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itulah hatinya, tempat dimana cinta itu ada"



 Selalunya, di sebalik kejayaan seseorang lelaki itu ada seorang wanita dibelakangnya. Sangat bererti hadirnya seorang wanita dalam kejayaan seorang lelaki itu. Jadi nak mengucapkan Selamat Hari Wanita kepada mak, mak-mak saudaraku dan kepada semua kawan-kawan wanita saya termasuk blogger wanita. Meh nak kiss sikit. Muahh :)


5 comments:

  1. selamat hari wanita..muah2 jugak..eh!!bau petai la..hahhaahh..


    #ye ye..akak dok simpang ampat kat penang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari wanita jugak akak..hehe..mana ada bau petai. Hahaa

      p/s: Baru tau senegeri...

      Delete
  2. Kenapa yaaaaa hari laki-laki kog tidak ada ???????
    Selamat hari wanita , bagi kaum hawa ...

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com