18 Mar 2013

Souvenir From Korea

Assalammualaikum.


Baru harinie aku dapat menatap souvenir dari Korea, itu pun ayah baru free tolong ambilkan di pejabat pos. Pemberian dari Cik Ili Fazrin atau Elie, siapa kenal dia angkat kening cepat! Haha, blogger fames memerangkap rakan tweet. Terus terang aku cakap, kami memang tak pernah berjumpa cuma berhubung dalam blog dan tweet. First time dengar suara time dia poskan video pegi Nami Island. Siap dapat main salji, tengok mulut kecik molek dia keluar asap bila bercakap. Aku pun teringin nak macam tu jugak. So, kena simpan duit dari sekarang. In Shaa Allah, tahun nie merupakan tahun aku melancong. Rasanya nak mengacau kazen aku Singapore cukup kot. Hehe.. 



Terima kasih banyak-banyak, ada jugak orang teringat nak belikan souvenir kat nina. Akan ku simpan dalam plastik, takmo bagi habuk hinggap. Tunggu turn aku melancong, akan ada souvenir untuk blogger ya. Adioss ~~ mau melelapkan mataku yang redup nie. Gudnite semua :) 



Souvenir from Korea

ElieFibresz

19 comments:

  1. Pas tu kan souvenir tu kan...hang pos kat den....ahakz

    ReplyDelete
  2. Melancong memang best... Kalau ada duit banyak.. Lagi best.. muhehehe.. ^_^

    ReplyDelete
  3. dah angkat keneng ..senget plk sebab mmg tak kenal pon dia..hhehee...beatnya dapat souvenir dari Korea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. kening senget laa.
      Tak apa tunggu turn oke :)

      Delete
  4. bestnya la hai kalau dpt pi korea...huhu...


    salam, tengs drop by my blog n drop ur comment, saya follow sini terus yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..boleh la :)
      wasalam, welcome jugak ya. nanti saya follow awak

      Delete
  5. wee .. dapat buah tangan dari jauh :)

    ReplyDelete
  6. comelnyaaaa beg tu.. dari korea tu.. jgn memain.. hehehehe

    ReplyDelete
  7. Amboi.. siap tag kita tau! Maseh yayang! Nanti ada rezeki kita jumpa tau! Much Love ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. mesti la kena tag elie. sama2 yayang.. In Shaa Allah <3

      Delete
  8. nk ikut jugak nina melancong..tambah2 kalau nk pegi korea tu..hehe

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com