8 May 2013

Segmen: LUPUS Awareness Month


Klik banner untuk join..


Sempena bulan SLE Awareness, nina dijemput join segmen oleh Deno. 
Walaupun lambat join tapi nina tetap nak support :)


Mungkin ramai lagi diluar sana yang tak tau apa itu SLE (Systemic Lupus Erythematosus)
Jadi nak tau lebih lanjut klik sini

Banner bagi segmen ini bersimbolkan rama-rama kerana ia adalah simbol bagi pesakit SLE.
Harap deno tabah menjalani liku-liku kehidupan. Bangga ada kawan blogger yang tabah macam Deno.
Hanya bunga edit yang mampu diberi.. Hehe



22 comments:

Nana Liena said...

yeah..akhirnya.aahaha..goodluck juga ya..kita dah join.. :)

||aLeaSaRa|| said...

hye sis,wah all the best tau.mmg bagus kita support segmen deno spya lebih ramai blogger tau info ttg pykt lupus ^^

Kathy Rbain said...

selamat bersegmen sis..

Khai♥Rin : anies said...

Teringat seorg blogger yg mengidap skt ni

deno said...

wah comelnya... banyak pula tu rama2! :)

terima kasih ninakerana support LUPUS awareness!! diharap dengan penyertaan nina, SLE akan lebih dikenali ramai dan ramai orang yang akan lebih peka dengan tanda-tandanya yang sukar dikesan .. terima kasih! :) nama SLE supporters akan diupdate dari semasa ke semasa.. jgn lupa semak nama ya..^_^

S.K.A said...

slmat bersegmen =) cntik banner..pndai bt

MaMa Rey said...

good luck Amanina..:)

Remy hazza said...

wow..... menarik..... ada tarikan kat banner tu....

Seneorita Baharin said...

Selamat bersegmen sweetie! ^__________^

Amanina Mads said...

Yeahh..akhirnya dalam keadaan busy dpt jugak join :)
Gudluck juga nana :D

Amanina Mads said...

Hye alea.. tengs.. Itu lah skrg ramai taktau lg penyakit lupus nie :)

Amanina Mads said...

Tq sis..

Amanina Mads said...

Yelah..namanya deno

Amanina Mads said...

Hehe.. rama2 khas utk deno la :)

Sama2 juga.. Sama2 kita sebarkan info tentang SLE nie. Orait :)

Amanina Mads said...

Terima kasih.. banner biasa2 ja =)

Amanina Mads said...

Tengs mama rey :)

Amanina Mads said...

Hehe.. ala sebab rama2 banyakkan

Amanina Mads said...

Tengs sweetie ! ^______^

fairus said...

SAYA PUN DAH JOIN..

Uncle Lee said...

Hi Amanina, first time saya tengok or read about this 'lupus awareness'.
Very interesting.
Will check it out.
You have a fun weekend,
Lee.

Amanina Mads said...

Yeayyy..

Amanina Mads said...

Hye Uncle Lee..ya, nowdays people dont realize or know about this illness. Ohh, absolutely, dating with my parents. Hehe

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com