11 June 2013

Doodle Comel by Blogger Kathy ✿


Assalammualaikum.


Selamat pagi eh dah tengahari la. Harini terlajak tidur, bangun pun lewat gara-gara cuaca hujan. Oke, firstly nak cakap terima kasih kat blogger Kathy sebab rajin melukis doodle yang comel-comel buat juri blognya. Boleh baca kat sini. Dalam keadaan dia yang tak sihat pulak tu. Tak sangka termasuk jugak dalam senarai pengomen tegar. Cewahh.. apa pun tahniah jugak buat blogger-blogger lain.   




28 comments:

Kakzakie said...

Comellah doodle dia. Kakak tak pandai buat. Ramai yg dah guna doodle macam ini kan.

Khai♥Rin : anies said...

chomellllllll

Kathy Rbain said...

tq tau dear...segan kathy...

AiSyA LiEzA said...

comelnyerr :)) huhuhu.. best betul kalau pndai buat doodle.. >.<

Lisa Sheila said...

comelnya doodle tu nina...suka tengok doodle..tp akak xpndai nk buat..huhu

Shawn Razaleigh said...

hehe, cute2

PakcikLie PCL said...

hai nina, doodle cantiktu...tp takda sapa nak lukiskan pcl n family punya doodle plak...haha teringinn jgk , serius nk tgk.

latifah zainal said...

tahniah..cantik..

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

comelnyaaaaa.. ishhh tolong la ajar ena cenggane nak buat doodles ni.. teringin sngt nak tahu

are_lin@yu said...

alahai comelnya nak jugak..hehe

S.K.A said...

wowww..smart la :)

Aida Ismail said...

Omeynyeee doodle ni ^^

Nana Liena said...

tahniah kita pun dapat juga..hehe..

Amanina Mads said...

Comelkan..doodle dh boleh lukis sendiri

Amanina Mads said...

Tengs

Amanina Mads said...

Hehe.. welcome kathy

Amanina Mads said...

Comelkan :))
Hehe.. pandai lukis mesti boleh buat doodle nie

Amanina Mads said...

Hehe.. comelkan kak lisa.
Senang je nak belajar buat.

Amanina Mads said...

Hehe.. tengs

Amanina Mads said...

Hye PCL.. hehe. doodle org bagi.
Kalau nak boleh tempah..skrg banyak org buat doodle family :)

Amanina Mads said...

terima kasih..hehe

Amanina Mads said...

Hehehe.. In Shaa Allah nina pun tgh belajar buat.

Amanina Mads said...

Heheh.. boleh nanti

Amanina Mads said...

Hehe.. terima kasih :)

Amanina Mads said...

Hehe..comelkan ;)

Amanina Mads said...

Hehe..tahniah jugak nana

Aku Penghibur said...

aloooo comelnya

Amanina Mads said...

comelkan..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com