7 June 2013

Gambar Perkahwinan Izzue Islam Dan Awin Nurin


Assalammualaikum.


Sebelum melelapkan mata, sempat lagi nak kisah story perkahwinan Izzue yang berlangsung ahad lepas. Baru sekarang sempat tengok gambar-gambar wedding dia bersama wife. Memang nampak secocok dan sweentya diorang. Dengan sekali lafaz tepat jam 9.45 pagi, Muhammad Izzul Islam B. Mazlan, 24, sah bergelar suami kepada Nurinafilah Binti Waharudin, 27. Izzue dan Awin telah diijabkabulkan oleh bapa Awin sendiri, Waharudin Jonit, 58 dengan mas kahwin berjumlah 11 dinar dan wang hantaran RM 11,111.11.




Sut dan gaun serba hitam dan putih menjadi pilihan untuk majlis persandingan dan majlis memotong kek di Dewan N'Dah, Shah Alam. Turut hadir mestilah ahli kumpulan Forteen. Dan bila bercerita majlis perkahwinan Izzue mesti semua peminat dia tak sabar nak tonton episode ke 9 malam esok kan! Hehee.. Aku lagi excited setiap kali jumaat. Kisah cinta mereka bermula 6 tahun lepas sewaktu Awin yang mempunyai sebuah agensi pencari bakat menawarkan Izzue sebagai pelakon tambahan dalam drama Kampung Jagung. Ketika itu Izzue bekerja sebagai pembancuh air di sebuah kedai makan bersebelahan dengan salon kepunyaan Awin yang terletak di Petaling Jaya. Mula rapat dan kemudian jatuh cinta. How sweet bukan?




konsep indoor garden sebagai tema





"Sejak mengenali dia, hubungan kami semakin rapat tetapi tidak pernah terfikir pun untuk menamatkan zaman bujang. Namun, apabila jodoh sudah ditentukan bersama, saya memilih Awin sebagai isteri." kata Izzue Islam.

30 comments:

AiSyA LiEzA said...

hehehe xD Smga mereka terus bahagia ^^,

||aLeaSaRa|| said...

alhamdulillah dia kawin di saat tengah femes.kawin dengan perempuan yang banyak berkongsi suka duka.tak macam sorang artis lelaki tu..dah glemer terus putus tunang..kawin dengan orang lain yang lebih cantik huhu..

Mizz Aiza said...

semoga jodoh mereka berkekalan sampai ke syurga.. :D

ieda immi said...

rupanya perempuan nie jauhh lebih tua dari dia erkk huhu

Nies alhaQ said...

Congrats utk pasangan. Semoga bahagia till jannah!

Khai♥Rin : anies said...

sekali tgk muka awin ni mcm muka najwa, ank dato' najib

S.K.A said...

Tahniah la utk mreka :)

Badrina Ibtisam said...

Semoga berbahagia hingga ke syurga. =')

Murni Alfathunnisa said...

alahai...melepas la lagi...hahaha..

Kathy Rbain said...

selamat berbhagaia pada mereka...

reenapple said...

Wahhhh... aku suka ayat last tu. :)

*Semoga berbahagia.

latifah zainal said...

slmt pgnting baru utk mereka berdua.smga bhgia ke akhr hyt..

||aLeaSaRa|| said...

harap jodoh mereka berkekalan..cepat2lah dapat baby he3..teringat sorang artis lelaki tu masa femes terus putus tunang,kawin dengan perempuan yang lagi glemer dan seksi.mentang2lah dia dah glemer huhu..

lucy qira said...

amboii kak nina, cerita izzue islam pn dy nk cerita..haha

Aida Ismail said...

Umur tak jadi penghalang. :) Moga bahagia hingga ke syurga~ peminat2 Izzue frust dia dah kawen. Kekeke~

Amanina Mads said...

Hehee.. Aminn ;)

Amanina Mads said...

Huhuu.. itu la lumrah manusia. Semoga mereka bahagia

Amanina Mads said...

Mudah-mudahan.. aminn :D

Amanina Mads said...

Yup..hehe

Amanina Mads said...

Aminn kan.

Amanina Mads said...

Yelah..hehe, ada iras2

Amanina Mads said...

Hehe :)

Amanina Mads said...

Aminn =')

Amanina Mads said...

Hahaha..

Amanina Mads said...

Yelah sis..

Amanina Mads said...

Hehehe.. izzue memang sweet :)

Amanina Mads said...

Aminn..

Amanina Mads said...

Hehehe.. Aminn. Hamboii nak baby. Lumrah hidup, manusia cepat lupa macam tu la

Amanina Mads said...

Hahaa.. well isu semasa kan

Amanina Mads said...

Ye betul tu :)
Aminn.. mudah-mudahan. Ohh peminat jgn frust menonggeng. Hehehe

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com