27 June 2013

Hijab by Sugarscarf



Assalammualaikum.


Tak lama lagi seluruh umat Islam bakal menjalani ibadah puasa. Jangan buat-buat lupa pulak nak ganti puasa. Hehe.. Jadi harini dah penat membasuh dan menjemur kain langsir. Memang buat awal-awal, nanti bulan puasa dah letih nak buat. Oke, sementara tunggu mesin tu, terlayan pulak mata ni tengok hijab yang cantik-cantik kat Sugarscarf. Sekarang macam-macam fesyen tudung di pasaran tapi sayangnya tak reti nak belit-belit. Huhu. Jadi apa salahnya tengok butik yang terletak di Shah Alam. Harap-harap nanti ada masa untuk singgah bila turun KL. Ngeh..ngeh. Dah lama mengidam nak pakai macam tudung Radiusite tu. Sempena raya mesti sale banyakkan :)








28 comments:

Kathy Rbain said...

memang cantik2 ye sis...

Mieza Jhaa K said...

Tgk dlm gambar cantik je org pakai.. bila kita pakai, cam hampeh sbb muka tak sesuai dgn shawl..

Tihara said...

comelnya model dia, terbekenan kat model plak haih :)

Mizz Aiza said...

cantiknya.. beli pakai raya nanti lagi cantik.. :D

Khai♥Rin : anies said...

shah alam jauh...mai ke sini melawati...ada cawangannya akn buka x lama lg ;-)

Mysara Ab Rahman said...

wah...cntik n awesomenyer!

Ema Johari said...

tengok diorang pakai mcm cantik jer..

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

cantiknyaaaa....

Nana Liena said...

kita tak suka lilit..hehe.. suka simple ..bawal pun okay..

Badrina Ibtisam said...

Saya pun tak reti nak belit2 nii. Kehkehkeh

Azwar Syuhada said...

Cantik2 design sugar scarf ni..:)

AiSyA LiEzA said...

ehheehhe... suka je jnji ttp dada... :)

||aLeaSaRa|| said...

kak lea pun suka sugarscarf dan aidijuma...jenama fareeda terlalu nampak mewah dan sarat ^^

Aida Ismail said...

Banyak je butik2 kat belakang Jakel Shah Alam tu. Rambang mata bila masuk tengok. Tapi mahal2 gak la. Huu~

Amanina Mads said...

cantikkan sis..

Amanina Mads said...

Ha'aah kan mija.. haha. tudung bawal jugak oke.

Amanina Mads said...

Hehehe.. model dia comelkan :)

Amanina Mads said...

Ohhh.. best la. nanti boleh singgah ;)

Amanina Mads said...

Hehehe.. cantik dan boleh tahan harganya :D

Amanina Mads said...

cantikkan!

Amanina Mads said...

Ha'ahh kan.. cantik2

Amanina Mads said...

cantikkan ena..

Amanina Mads said...

hehe.. sama la tak suka lilit. bawal senang pakai :D

Amanina Mads said...

hehehe.. sama la.

Amanina Mads said...

cantikkan dik :)

Amanina Mads said...

hehehe.. semua tutup dada :)

Amanina Mads said...

hehehe.. fareeda mahal lg kak lea ^^

Amanina Mads said...

Yeke? hehe.. tak pernah singgah kt sana lg.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com