10 June 2013

Status Bikin Hangit




Assalammualaikum.


Hari isnin begini, baru ada feel nak reply komen-komen peminat fanatik kat fb. Fanatik ke? Hahaa.. Sebenarnya sebelum majlis akad nikah anak sedara aku tu lagi. Status yang dihack oleh anak sedara gue. Hamboii pantang tertinggal fb maka ada bermacam status yang dipost. Salah aku jugak, baru nak menyesal sebab dulu suka sangat hack fb kawan kelas. Mintak maaf mamu. Hihihi. Kalau dia tau mesti tak cakap dengan aku dah. Pengajaran hari minggu nie ialah jangan nakal-nakal pi hack fb orang oke. Aku dah insaf dalam bab-bab begini. Huhu.. my apologies -_____-"



Apa mau jawab dengan jiran aku, kak staf.. nasib baik kawan2 ada buat kantoi
Kalau tak nampak klik untuk tumbesaran!



Haa.. ini baru aku post. Ngeh..ngeh



Hantar kat inbox pun ada.. malas aku nak melayan



28 comments:

Nao Mei said...

Tahniah untuk anak sedara...ibu sedara bila lagi...hihihi...:)

Nies alhaQ said...

Hehehe, kesiannnya. Nasib baik dah insaf yee. Hehe.

Kathy Rbain said...

heheheheh..semua terkejut...

S.K.A said...

hahaha kelakar betol :)

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

hahahahaha kalau ena, iye kan je.. XD kasi gempak sikit.. hahaha apapun, samalah kita, hari isnin baru rajin nk blogwalking

Kakzakie said...

Kalau kakak baca mula-mula pun ingat Nina yg menikah...
Tak lama akan tibalah sebab ramai ramai berkata dah jadi doa tau:)

Khai♥Rin : anies said...

byk pengajaran tu... ;-)

mama maman aka yana said...

kontroversi eks..

Mizz Aiza said...

memang kontroversi. hehe..

Nick Nashram said...

ni status boleh patahkan hati pembaca or secret admirer..huhu

AiSyA LiEzA said...

hehehhe.. salah tafsir sudaaa... ekekkekkek >.<

Aida Ismail said...

Haha~ gelabah je kawan2 kat fb. Semua terkejut ek.

Amanina Mads said...

Terima kasih.. ibu sedara lambat lg.. hihihi :)

Amanina Mads said...

Hehehe..kena insaf la

Amanina Mads said...

Hehehehe.. kan2

Amanina Mads said...

Hehehe.. kesian org2 yg komen:)

Amanina Mads said...

Hahahahaa..kesian diorang ena.

Amanina Mads said...

Hahaha.. Aminn. In Shaa Allah :)

Amanina Mads said...

Hehe.. ye :)

Amanina Mads said...

Haha..kontroversi punya

Amanina Mads said...

Hehe..tahu takpa

Amanina Mads said...

Hahaha.. betul la kot

Amanina Mads said...

Hehehe.. itu la

Amanina Mads said...

Hahaha.. seronok gak tgk kawan2 terkejut

Sya Chot .. said...

hahahaha,comel plak bila jadi macam ni aw..hee dah tu,bila awknya ni nk akad nikah :P

Amanina Mads said...

Hahaha.. mana ada comel la.
akad nikah tu tak tahu lg :P

Aimi Syafiqah said...

Haha. Abistu ni turn awak bila pulak? Hee

Follow sini dear :) http://aimisyafiqahsuhaimi.blogspot.com/2013/06/and-then-we-met-again.html

Amanina Mads said...

Hahaa..turn saya lambat lg :)
Tengs Aimi..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com