31 August 2013

Bunga Api Kemerdekaan


Assalammualaikum.


Merdeka.. merdeka. Bukan main seronok dengar budak-budak nyanyi lagu kemerdekaan dari tingkat atas rumah aku. Dah la time hujan pulak tu ada orang bakar bunga api dari atas bumbung kondo. Boleh nampak bunga api dengan jelas dari rumah. Tak puas tengok bunga api malam semalam. Hehe..


video


video
Bunga api yang ditembak kat taman rumah


Bunga Api Kemerdekaan 


19 comments:

Rina Supian said...

Tengok bunga api mmg best. Tapi ada jugak bdk2 yg takut, tgk bunga api je nangis.

Kathy Rbain said...

wah..memang meriah sis...salam merdeka..

Badrina Ibtisam said...

Merdeka Merdeka!

Zawiah said...

org belakang umah pun ada bakar ... kami tumpang seronok ler ...

S.K.A said...

Salam Kemerdekaan =) awat x p putrajaya je?? kt sna siap ada event lg tuk ptnjukan b.api..meriah..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

eriah sambutan kemerdekaan.. akak pun duduk kat rumah je..

★ aIsyaH ★ said...

MERDEKA!! yeah..hehe

Ain Syima said...

selamat hari merdeka yang ke-56 . .
waa banyak betul bunga api . .
hari tu xsempt tgk sbb tdo awal
penat sikit . . rugi rugi

MaMa Rey said...

semangat kemerdekaan tu Nina..:)..

Amanina Mads said...

dr kecik suka sgt tgk bunga api..selalu ingt je tarikh thn baru dgn merdeka. hehe

Amanina Mads said...

salam merdeka juga sis..

Amanina Mads said...

Merdeka2! hehe

Amanina Mads said...

seronok kalau ada org bakae bunga api..hehe

Amanina Mads said...

Salama kemerdekaan =) kalau dekat dh pi.. haha
agak rugi sebab tak dpt tgk live

Amanina Mads said...

meiah tahun nie akak.. duduk rumah pun boleh tgk bunga api

Amanina Mads said...

Merdeka! yeahh.. heheh

Amanina Mads said...

selamat hari merdeka juga ain..
byk kali juga ada org bakar bunga api kt rumah.
ruginya tertido..

Amanina Mads said...

semangat la sbb ada bunga api..hehe :)

Yun Sing said...

Meriah ! :D Yeay.. Hari Kemerdekaan taun ni tak lama dah ^^

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com