7 August 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Assalammualaikum.




Selamat Hari Raya Aidilfitri dari nina sekeluarga buat rakan-rakan blogger dan juga kepada pembaca setia blog. Disini nina ingin memohon ampun dan maaf jika selama ini ada terkasar bahasa, menguris hati atau pun perasaan. Yeahh.. Yeahh esok raya! Kepada blogger yang beraya di Penang tu jemput datang ke rumah. Kepada yang pulang beraya tu berhati-hati di jalan raya, ingatlah orang yang tersayang. Ada ucapan dari tuan tanah buat pembaca kesayangan:



Lagu raya kian berkumandang, 
Yang jauh dimata dikenang selalu,
Hanya dirimu sentiasaku sayang,
Terimalah Salam Aidilfitri terawal dariku buat kamu sekalian...


 Salam Aidilfitri dari Nor Amanina Ahmad :')


23 comments:

Uncle Lee said...

Hello Amanina,
Saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan saya di Malaysia dan di mana jua anda bearada. Selamat sejahtera kepada anda sekeluarga.
Semadikan satu lagu dalam hati mu dan semoga sentiasa ceria.
Teman mu dari Canada.
Lee.

markeso said...

Selamat hari raya aidil fitri juga.semoga kita menjadi manusia yang lebih baik dari tahun yang lalu ..amin....

P#eoniX said...

salam aidilfitri!!!!!!cantek!!!!bajunye je lah....wakakakaka...(jan marah...gurau jer)orangnye pon canteklah dipagi raya....selamat ari raya sis!!!!

reenapple said...

Selamat Hari Raya juga. :)

Mia Liana said...

selamat hari raya....

salam kenal dan follwow sini.. ;)

nor azman said...

slmt hari raya aok

syafiqakarim said...

selamat hari raya ninossss

S.K.A said...

Salam Syawal =) maaf zahir dan batin..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

selamat hari raya nina.. mohon kemaafan seandainya tersalah kata/komen sepanjang perkenalan kita..

||aLeaSaRa|| said...

salam hari raya juga sis!!!wah comel jer.....

Amanina Mads said...

Hello Uncle Lee..
terima kasih diatas ingatan buat rakan2 di malaysia.
semoga sentiasa gembira bersama keluarga disana.

Amanina Mads said...

selamat hari raya juga.. In Shaa Allah. Aminn

Amanina Mads said...

Salam aidilfitri juga!! hahaha
tak marah pun.. chill

Amanina Mads said...

selamat hari raya juga :)

Amanina Mads said...

selamat hari raya juga..
salam kenal ya.. dh follow :)

Amanina Mads said...

selamat hari raya juga

Amanina Mads said...

selamat hari raya juga fiqah

Amanina Mads said...

salam syawal juga =) maaf zahir dan batin

Sheila Salim said...

Assalamualaikum yangg, selamat hari raya. maaf zahir dan batin >__________<

Amanina Mads said...

selamat hari raya juga akak...
mohon maaf juga jika selama kita berkenalan ada salah silap dgn kata2 di dlm berblog ya.

Amanina Mads said...

selamat hari raya juga sis.. biasa saja. hehe

Amanina Mads said...

Waalaikummussalam yunk.. selamat hari raya juga maaf zahir & batin ^___^

Yun Sing said...

Aik sampai raya dah xD Tanpa disedari, sudah diterjah semua entri untuk setaun xD

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com