11 September 2013

Wordless Wednesday #6 : Jus Buah



Assalammualaikum.


Alangkah bestnya dapat minum jus buah-buahan kan? Feeling-feeling kononnya tengah sedut orange juice siap ada hiasan payung kat tepi pantai. Mau kena lempang kalau berangan ke laut. Herher...



#1



#2



#3



#4



#5



#6



23 comments:

Zawiah said...

kreatif sungguh mrk nih ...

Myra Jay said...

Best jugak makan jus buah ni... :) Badan pun sihat

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

sangat unik&kreatif.. :D

S.K.A said...

kreatif la diorang ni =) pndai bt..he3..feeling duk tepi pntai penang je rasa ni kui2..

Kathy Rbain said...

kreatifnyer buat ukiran sebegini...

Tetamu Istimewa said...

Cantik dan kreatif hiasannya.

hainom OKje said...

Memanglsh best kalau kita tinggal minum je Nina.... nsk buat tu yg malaskan.


Khai♥Rin : anies said...

Hehehe tgh kehausan ke ni? :-)

Ain Syima said...

wow bapak giler kreatif
ekeke
yg xley belahnya gambr watermelon tuu
atuyaiii . .

Raudzah Z said...

so cute..sayang pulak nak makan kan..nina

Eiqa Almond said...

hahaa cantik, comek ajee.
tapi tapi tapiii..
yg dekat tembikai tuu erkk seram laa eiqa tengok >,<

Amanina Mads said...

Ha'ahh kan..

Amanina Mads said...

Best kalau ada org buatkan hari2.. hehe :)

Amanina Mads said...

Yelah.. hehe :D

Amanina Mads said...

Sangat kreatif.. pandai buat ukiran tu =) Amboii rasa nk pi terengganu pulak. hihi

Amanina Mads said...

kreatifkan org yg buat..

Amanina Mads said...

cantikkan.. suka tengok.

Amanina Mads said...

Haha.. yelah, kalau nk buat malas. kalau ada org buatkan yg tu syok.

Amanina Mads said...

sekali sekala minum jus tepi pantai.. best la :)

Amanina Mads said...

Hah kreatifkan.. entah macam mana la buat watermelon tu. hehee

Amanina Mads said...

Tulah.. dh comel sgt rasa syg pulak nk makan

Amanina Mads said...

cantik dan comel belaka..
hahaha.. mana dtgnya air pancut tu -____-"

Yun Sing said...

Kreatifnya :D

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com