24 January 2014

Musim Selesema Melanda

Assalammualaikum.


Dah 2 hari asyik bercinta dengan kotak tisu. Habis berkotak-kotak dah ni. Kerja tetap kena pegi walaupun tak sihat sebab tak demam lagi. Tunggu demam baru cheq cuti. Hoho.. Yang penting virus ni akan merebak 1 opis sebab 2 orang dah selesema. Mungkin keadaan Malaysia yang agak sejuk. Serius pagi2 sangat sejuk. AKu tak tahan time nak mandi tu. Jadi aktiviti BW terpaksa dihentikan.




Tuan kedaun tak sihat
Lobang hidong tersombat.. Bernafas pun macam ikan je T_____T
Selamat tinggal semua :(

15 comments:

NinaAz said...

nina pun hari ni dah hari ke3 sumbat hidung. hukhuk.sobs.sobs

Arham Md Ali said...

Sebab cuaca yang tak menentu kot sekarang ni. Kalau selesema ubat yang bagus adalah claritine.

Semoga cepat sembuh. :)

Akeyla Azmi said...

sama lah kita sobs sobs :(((

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. semoga cepat sembuh ye. kita ni batuk kering dah 2 minggu. huwaaa tensi juga >___________<

husna zahidi said...

huhuhu.. sabar ye..
moga cepat sembuh..

Sobri Yaacob said...

lgpun cuaca skrg mlam n pgi sejuk sangat..bila tghari panas gila.. tu yg murah salesema..tambah nak raya cina..asik mkan limau berbakul..

Tihara said...

moga cepat sihat ea
take care taw

Syida Rasyidah said...

waahhh.. sejuk jugak eh kat tempat nina

LYAfrina said...

get well soon.
mkn byk2 sunkist.. vit c bgus utk pemulihan selsema ni

Fiza Rahman said...

Smoga cepat sembuh.

Ema Johari said...

moga cepat sembuh yer nina.

Azhafizah Md Nor said...

semoga cepat sembuh ye..aminn take care

Khai♥Rin : anies said...

sy br kebah ni

hainom OKje said...

Dulu masa okje keja....kalau kena seme nak sangat demam, sebab nk dpt. MC...tp sampai sudah tak demam hehe...

Yun Sing said...

Hahaha.. sekarang musim kawat.. diri tengah padang berjam.. pastu masuk bilik air-cond.. sorang dah kena selsema dah :3

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com