26 January 2014

Pengomen Tegar Blog Tahun 2013 ;)

Assalammualaikum.


Selamat berhujung minggu semua. Harini tak sempat nak BW lagi, patik bz shopping CNY. Sale sana sini. Maafkan patik. Hehe.. Patik janji akan terjah oke ok k. Meh patik nak umumkan senarai nama2 pengomen tegar blog ni setakat tahun 2013. Terima kasih daun keladi buat semua yang sudi singgah dan komen kat blog ni ya. Lai..lain jom terjah blog mereka. Say cheese ^^









3. Anies












9. MJ




Harap2 korang dapat terima kereta2 mahal murah dari opis ni. Buat hiasan kat meja, bila blogging mesti teringat kat nina. Hahaa.. Perahsan yang amat.

*
*
*




*Diminta nama2 diatas hantar nama dan alamat masing2 di kotak komen ya. Jangan risau tak publish komen tu. Buat pengomen lain jangan sedih2 tau nanti nina nak buat 1st Giveaway. 
Tunggu bajet 2014 :)

20 comments:

reenapple said...

wuwut di tangga ke 8. Hehe

Akeyla Azmi said...

Wee~
bestnyaa hihihi

Akeyla Azmi said...

congrats pengomen tegar!! :D

Norhasniza Khalid said...

wow! tahniah buat mereka semua..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum nina, taniah buat semua top komentator! bestnya dapat hadiah kereta. hehehe

Ema Johari said...

wah, tahniah untuk mereka

Azhafizah Md Nor said...

tahniah untuk mereka :)

Khai♥Rin : anies said...

mekcaih nina!
emel sy...cuba nina cari kt dlm emel nina ;-)
sy penah hntr dulu

Purnomo Jr said...

Salam singgah mizz Nina :)

Sobri Yaacob said...

hotweel kot..owh jeles.. :) kenapa aq x jadi pengomen tegar nina.. just kdding :)

Tihara said...

tahniah buat semua
bertuahnya dapat kereta tuu :)

Dhia Dirham said...

wah dapat keta!

azieazah said...

Untuk orang bz macam Kak Azie, ni memang tak pernah la akan dapat pengomen tegar ni. Tapi bila ada masa, tetap cuba mengomen.

husna zahidi said...

perghh..hadiah menarik tuu..jeles nih!! :P

Hafiza AizZawa said...

tahniah buat mereka.. >_<

MaMa Rey said...

wah tahniah buat mereka semua..

Puan Gojes said...

bilalah PG will be one of pengomen tegar ni. hehe

Azlan Strider said...

yeay...alhamdulillah nama saya pun turut ada..hehehe

Regards,
-Strider-

hainom OKje said...

Okje lum ada rezeki kat blog nina nampaknya...huhu

Yun Sing said...

Huwaaa bestnyee dapat kete :3 xD

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com