15 March 2014

Hujan Lebat

Assalammualaikum.




Alhamdulillah.. Akhirnya Allah memakbulkan permintaan umatnya petang tadi. Hujan lebat turun mencurah-curah. Banyak kawan2 tweet hujan di beberapa negeri. Betapa besar rahmat bila hujan turun serentak petang tadi. Terasa rindu nak tengok hujan dan dengar guruh. Rasanya dah lama hujan tak turun. Sejuk sikit malam ni. Berdoa juga semoga #MH370 dijumpai walau apa cara sekalipun. Aminnn



9 comments:

Pha Is said...

alhamdulillah.. penang turut hujan..

Aisy Nasiha said...

Syukur dgn hujan ni. Sikit sebanyak mengurangkan kesan jerebu..

Kakzakie said...

Alhamdulillah.. bandar JB pun semalam sejak pagi lebih kurang jam 11 dah hujan membawa ke petang. Lebat sungguh dan sujud syukur dari hambaNya semua..

shasha yacob said...

kat sini angin kuat sangat, syukur

Rexylla said...

Hai amanina, thanks for visiting rexylla blogshop.
Dalili available in free size. Muat dari saiz S ke small L.
Boleh visit sini http://rexylla.blogspot.com/2013/07/dalili-long-blouse.html

Wahyu Eka Prasetiyarini said...

sekarang ini memang sedang musim penghujan ya kak. jadi di daerah kita sering ujan lebat. So, kita harus bisa jaga kesehatan saat musim hujan seperti sekarang ini ;)

Pha Is said...

alhamdulillah.. akhirnya hujan turun jua..

Ai Syah said...

Alhamdulillah..hujan kini membasahi bumi..semoga hujan y turun penuh dgn rahmat..=)

Yun Sing said...

:) Macam nak hujan je sekarang ni.. :/

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com