17 March 2014

Telemovie Nikah Kita Bercinta - Azlee Khairi & Felixia Yeap

Assalammualaikum.


Mesti dah lamaaaa orang tengok kisah Azlee dengan Felixia ni kan? Aku baru nak tengok. Tq Kepala Gegar sebab upload kat YouTube. Hihi.. Serius kelakar tengok Azlee cari bakal bini dia :) 




Sinopsis : 


Mengisahkan Nur Sherina yang patuh pada ayahnya yang menjodohkan dia dengan pekerja yang disukainya. Mereka bertemu semula di bawah perkahwinan yang dirancang, Danial mencuba yang terbaik untuk memujuk isterinya Sherina, kerana dia percaya bahawa cinta itu diperlukan untuk mengekalkan sebuah perkahwinan. Tetapi setiap percubaan Danial ditolak hingga Daniel meminta perceraian. Sherina enggan dan memberitahu Daniel  bahawa apa yang perlu dia lakukan ialah memahami dirinya sendiri dan perasaannya yang sebenar. Dapatkah Daniel memahami apa Sherina maksudkan? Mencari makna cinta sejati? 


Baru aku tau siapa si kodok yang Sherina maksudkan tu. Sweet sangat telemovie ni !
Meh tengok kalau tak tengok lagi.. Hehe



3 comments:

Ai Syah said...

oh..sy pun xtgok lg..nk try la..hee..=)

Aisy Nasiha said...

Nampak menarik ni.akak nak cuba tengok jugalah nanti

Yun Sing said...

Bookmark :) Nanti nak tengok ^^

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com