9 April 2014

Nando's Chicken Stripe With Rice



Assalammualaikum.




Kalau bab makan, makan la apa saja kecuali kayu dan batu. Murah rezeki bila ofismate nak belanja makan. Mungkinkah aku pun tak berkira dalam soal belanja orang. Sebelum tu, ada belanja kawan makan Pizza. Ngeh.. ngeh. Seriusly tak tau pun Nando's ada buat nasi ayam letak dalam kotak comel. Harga sekotak cuma RM 9.90. Giler murah dan nasi + ayam banyak juga. Nanti boleh tapau bawa balik kalau pegi makan di Nando's :)






Nak menjamu selera boleh la tengok menunya dulu di Nando's ! :)


5 comments:

Liza Razak said...

dah lama tak makan kat nando's ni...eh murahnye set nasi tu...nanti nak try tapau la this week :)

Syazana Zainn said...

hi lina :)

dah lama tak singgah page lina

just pelik, lyna tuka url eh?

Ai Syah said...

woahh..lama tak pergi nando's ..mcm best je nasi ayam tu..hee..

Yun Sing said...

Alamak-alamak nasi lemak.. Baru makan lapaq balik xD

Fiza Rahman said...

Dah lama tak makan nandos.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com