29 June 2014

Baju Kurung Dari Vietnam



Salam Readers..


Kalau kita tak kedekut dan sedekahkan sedikit rezeki yang dapat tu.
Kita takkan tahu, rezeki apa pula yang akan diterima.
Sedikit ganjaran, besar pahalanya dengan niat yang ikhlas.
Kadang2 tu, aku sendiri tak sangka nak dapat sesuatu yang takda dalam otak kepala ni.
Tuan blog baru je beli baju raya, tak sangka mak sedara balik dari Vietnam nak bagi baju kurung cotton untuk aku dan mak. 
Lama tak pakai baju kurung cotton ni. Baju jenis ni aku pakai pun masa zaman mengaji dari darjah 1 hingga darjah 5. 
Jadi baju kurung ni aku akan korbankan pagi esok. Mau pakai pegi kerja. Baru nampak ayu di bulan Ramadhan. Hehehe *bedal 2 pasang sekali gus



Testing 1 2 3


p/s: Tak pernah lagi pakai pegi kerja. Lalala
Wahai si gadis berkurung merah



7 comments:

n O e s u h a i m i said...

amboi...si gadis ayu berbaju kurung

RDZ Z said...

Cantik Nina..kita suuka jugak cotton...

Eiqa Almond said...

comel laa corak dia ninaa..
cakap la kat mak sedara nina.
"cam on". cakap la tauu, ehehe

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Manis berbaju kurung tu ;)

Yun Sing said...

Cantiklah :D

Khai♥Rin : anies said...

MESTI SEJUK JE KAINNYA

Kathy R'bain said...

Rezeki jgn di tolak..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com