11 June 2014

Wordless Wednesday #16 : Rezeki Haram



Salam Readers..

Peringatan buat diri dari abang senior. 
Terima kasih sebab selalu ingatkan adik2 junior ni.



Source : FB

14 comments:

Sis Vee said...

segalanya perlu halalan toyyiban

RDZ Z said...

Thanks Nina...banyak yang berkaitkan..so jangan ambil ringan...

Ema Johari said...

nampak kecil tapi besar dosanya,

Hafiza AizZawa said...

takutkan...

Khamsi Abdullah said...

Nina, y kenyataan atas tu ada pendapat y kalau meniru dalam exam..kita dapat dosa meniru je.. kerja lepas tu dah lain. Sebab saya pernah terasa nak tanya ustaz pasal tu n saya ada tanya.

Rexylla said...

thank you for sharing.

Yun Sing said...

Hmm.. dulu pernah tiru.. sekali je la.. seumur hidup.. lepas tu xde dah.. xnak dah T_T

Badrina Badrul said...

peringatan yg baik!
thank you for this post kakak sayang! :-*

puteri kasih said...

walaupun ada perkara dalam kehidupan kita yang nampak remeh, tetapi tidak boleh diambil ringan...thanks berkongsi :)

paripari kecil said...

peringatan untuk kita semua :)
salam perkenalan :)

Fiza Rahman said...

Thanks atas perkongsian sis.

Khai♥Rin : anies said...

itulah hakikat sbnr nyer

Azlan Strider said...

peringatan yang agak pedas tapi sangat tepat...

Regards,
-Strider-

Ai Syah said...

good reminder!

..bila perkara haram menjadi darah daging ...

Allah tengok pada usaha bukan hasil..
tapi manusia sgt berminat pada hasil berbanding usaha...

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com