22 Jul 2014

Ayda Jebat Dan Zul Ariffin


Salam Readers..

Semakin menjadi-jadi demam Rindu Awak 200% . Demam Zill Faezrul dan Armel Aisya merebak dari rumah hingga ke tempat kerja. Agak parah, semua pakat nak balik awal semata-mata nak tengok drama ni. Hebat penangan Zul Ariffin dan Ayda Jebat. Meh nak belanja korang tengok pasangan serasi. Sweet kan? Episod yang paling suka masa majlis bertandang di kampung Faez. Mesti episod 6 paling lawak !




Tak sabar nak tengok scene Faez dan Mel berhoneymoon di Istanbul dan sesi photoshoot gambar perkahwinan mereka selepas setahun berkahwin :)

3 comments:

  1. secocok la diorang ni..suka tengok.hehe

    ReplyDelete
  2. Suka jugak tengok cerita ni..cute aje..ramai yang deman ya..he..he

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com