1 December 2014

December 2014



Salam Readers..


Mulakan hari dengan senyuman walaupun penat bercharity tak hilang lagi. Buat pembaca blog mesti dorang perasan banyak entri 'backdated' sejak sebulan yang lepas. Kerja bertambah maka tak sempat nak hadap blog macam dulu2 lagi.

Pejam celik pejam tidoq dah masuk Disember pun. Cepatnya masa berlalu. Alhamdulillah, masih bernafas. Semoga segala urusan pada bulan ni dipermudahkan Allah :) Terpaksa mengambil alih tugas kerani selama seminggu lebih. Banyak benda nak kena selesaikan dalam bulan ni. Huh semangat ku seru. Herher


Mee Sedap memang sedap. Sesaja buat iklan


8 comments:

Aisy Nasiha said...

Haha.. sempat lagi promote mee sedap ya..

Moga semuanya berjalan lancar ya..

LYAfrina said...

cepat sungguh masa bjln kan..dh dipenghujung tahun

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Semakin hari semakin tua dah rasa.... Macam tak mau p tahun depan...

Hikayat Seorang Budak said...

moga disember lebih baik :)

Invisible Me said...

Tinggal berapa hari lagi nak jejak 2015 pulak. Hehe

Puteri Wanita said...

haha.. Alhamdulillah masih bernafas?

*gelakkan ayat tu

point dia mantop dah bersyukur kan :)

ros_reeza said...

tu lah, masa berlalu pantas,...

Khai♥Rin : anies said...

sama la kite kt sini

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com