1 January 2015

Azam Tahun Baru 2015!


Salam Readers..


Tahun 2014, banyak kenangan suka dan duka dalam hidup seseorang tak terkecuali aku. Hati rasa sayu nak meninggalkan tahun yang banyak sejarah dan bencana yang berlaku di negara.


New Year @ Straits Quay, Tanjung Tokong


Menjelang tahun baru ni, ramai orang dok sibuk buat azam tahun baru. Tahun lepas tak buat azam tapi ada juga beberapa perkara yang tercapai. Semoga tahun ini memberi kegembiraan buat kami sekeluarga dan teman-teman tak kita yang berada dekat atau jauh.


Tahun 2015 berazam untuk :

1) Semoga menjadi anak yang solehah dan berjaya membalas segala jasa kedua ibubapa.
2) Semoga dapat mengekalkan berat badan.
3) Mengumpul duit muka untuk baby PNS. In Shaa Allah
4) Berharap dapat simpan duit dengan lebih kerap - syiling & kertas
5) Semoga dapat mengupdate blog tepat pada waktu 
6) Menjadi seorang yang lebih sabar dengan kerenah "orang tua" di pejabat *harus kuat


14 comments:

Papaglamz said...

Point nombo 5 tu setiap blogger mesti ade azam tu. Papaglamz jugakz.. hehe

Hafizin Jamil said...

no 6 nampak paling mencabar. Haha

Deanna Morni said...

semoga impian jadi kenyataan..hihihi

sy dah update bloglist sy (^_^)

Fiza Rahman said...

Semoga tercapai azam tu yer sis.

Selamat tahun baru. Header baru erk ☺

aswadz said...

selamat tahun baru... semoga berjaya dgn azam baru.

Farrah MF said...

Semoga semua azam Nina akan tercapai. happy 2015!

Tahun ni akak try money challenge! Misi nak mengumpul duit gak :)

Khai♥Rin : anies said...

aminnnn insya allah

MaMa Rey said...

In Shaa Allah Nina..Aamiin..
Happy New Year jg ya Nina..moga tercapai apa yg dimpikan nanti ^_^

ros_reeza said...

Semoga tercapai semua azam tu ;)
nombor 6 tu kena usaha lebih sikit.hihi

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

2014 - banyak kenangan duka :) buatku.
Huhu..

Aqilah Azmi said...

Chaiyuk lah kak amanina im praying the best for u!

Dunia Zumal said...

Salam 2015 yer Nina... Moga tercapai azam baru yer ^-^

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Azam akak tahun ni?
Ermmm..ape ye?

Fiza Rahman said...

SMoga tercapai azam tahun baru ☺

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com