9 April 2015

Sesi Ternak Lemak Bersama Intern


Salam Readers..


Makan di Manhattan Fish Market | Ehem.. Tetiba rasa nak makan di Manhattan. Tak payah susah nak ke US. Memandangkan sorang intern tu akan habis internshipnya 17 April ini maka ajak dia makan di situ. Harga sebelum dan selepas GST buat rasa nak nangis. Tak boleh makan selalu. Boleh banding semasa makan sebelum tengok movie Chappie last month T____T



Budak ni digelarkan anak ikan. Ke hulu ke hilir dengan dia. Cepat friendly boleh ler anggap macam adik sendiri. Ini dikata anak mami Penang mari. Budak ni kemain gosip-gosip juga. Herher. Sweet je wan bagi cik Ted. Tak sesuai dengan umur, terima jelah dengan hati rela :)  



My Faveret tapi agak berminyak. Udang banyak tu..

Shrimp My Olio - RM19.90 (with GST RM21.09)
Fizzies Float - RM7.90 (with GST RM8.37)



Baked Rice gituw

Flaming Cheeesy Baked Rice - RM20.90 (with GST RM22.15)
Ice Lemon Tea - RM6.50 (with GST RM6.89)



Fahrezuan Rahim, Politeknik Sultanah Bahiyah, Kulim

Alooloo comel pula teddy pakai gaun



Bajet Makan Berdua :


1 Lemon - RM 6.80
1 Fizies Float (Pepsi) - RM 7.80
1 Flamin Baked - RM 20.80
1 Shrimp Olio (Spaghetti) - RM 19.80



SUBTOTAL : RM 55.20
10% Rest Chg : RM 5.62
GST (6%) : RM 3.53



TOTAL : RM 64.35




7 comments:

Farrah MF said...

Nyum nyummm! Nak tumpang ternak lemak sekali boleh?

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam nina,
ish3
menggoda betui la dok nengok Fish manhattan sajork ni
sob3

izzeyda said...

menarik menunya.. tapi yang tak tahan tu GST laa.. huhuhu..

Khai♥Rin : anies said...

ber2 je ker? ehem...

Cetusan Minda said...

flamming cheesy baked rice tu mcm sodap jo ... perghhh muka hero tamil tu ...

Fiza Rahman said...

Laparrrr...☺☺

Yumida Huda said...

sedapnye. telan air liur dibuatnya
. special sungguh bila dpt layan makanan mcm ni kat luar.

xpe nanti puasa, lemak tu blh berkurangan sedikit.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com