18 May 2015

Lelaki Nampak Macho Melipat Lengan Baju


Salam Readers..


Tertarik lepas baca entri Al Kisah pasal lelaki nampak macho apabila melipat lengan baju tak kira baju kemeja, baju melayu, baju renang, baju pijama etc. Aku tertarik sejak masuk zaman kolej. Maklum la skolah perempuan, kengkawan lipat lengan baju memang tak macho, serupa samseng kampung dusun adalah.



Lelaki melipat lengan baju


Bila start study, hari-hari tengok budak lelaki masuk kelas lipat lengan baju nampak cool. Tak dinafikan cair bak glasier. Hahaha.. Tak lawak tak payah gelak. Sehingga la tuan penulis ni bercinta-cinta, hari-hari nak cik abang lipat lengan baju dia kalau datang kelas.



Serius smart, hensem

Tuan blog pun nak lipat lengan baju, nampak macho tak? hehe


Melipat lengan kemeja bagi lelaki akan kelihatan seksi dimata wanita. Sangat seksi mata ini melihatnya. Ayah sendiri pun macho time ke solat Jumaat. Hehe.. Wanita akan melipat lengan baju ketika pergi kenduri kendara. Cheq bukan anak mami jadi tak beli gelang tangan lip lap lip lap kat kedai Pak Habib atau Pandora gitu. 


11 comments:

nana liena said...

setakat ni mata kita terjaga..hahaha..
tak ada rasaa seksi tgk lelaki lipat lengan baju..

Scdha Sein (SS) said...

Rimas kalu x lipat lengan baju... He he he..

Khai♥Rin : anies said...

mungkin kot...tgk juga pada paras rupa hahaha

Khai♥Rin : anies said...

tambah keserian wajah...

izzeyda said...

ya laa, ada jugak kemachoannya.. hehehe..

Farah said...

Jujurnya, memang nampak agak menarik :D

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam nina,
kalo lelaki lipat baju lepas jemuran laaaagiiiii macho he3

Deanna Morni said...

hahahhaa.....harus la macho lepas lipat lengan baju...

Jari Manis said...

suka tgk lelaki lipat lengan baru pastu lengan lak berketul2..mmg smart n hemsem habislah...tergoda

hana hadi said...

Klu dimata hana prempuan lipat lengan baju nampak garang n berani, kdang2 da stail baju yg dah lipat lengan baju.nampak cun je tp bla kita pnjangkan lengan tu nampak biasa plak.hehe

Erm...laki mmg smart bla lipat lengan baju.hensem...hehe

Puteri Wanita said...

nasib baik en suami suka pakai lengan pendek ... so takde nak lipat lengan, tak la nampak macho. haha :p

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com