8 July 2015

Berbuka With Ayam @ KFC Sunway Carnival


Salam Readers..

Lama rasanya tak makan ayam kepci ni. Alhamdulillah murah rezeki bila pekerja baru nak belanja makan. Best la bila bekas intern masuk kerja di office. Bertambah geng makan lepas ni. Wehoo.. Entry 26 June bulan lepas, baru harini nak publish T____T



Berbuka puasa bersama KFC


Alkisahnya, ex intern si Ika masuk kerja 24 June lepas sebagai assistant engineer kepada si apek Law tu. Kemain suka dia, bila ada orang layan merepek. Entah kenapa nak belanja makan, bila tanya saja-saja nak belanja. Maka rejeki jangan ditolak. Kita ngap saja ayam tu. 



Minyak naik pun tak apa janji rakyat Malaysia mampu makan KFC *tetiba


Tak lama aku mesti ANTI dengan KFC ni sebab apa? Sebabnya keesokkannya mai kerja sakit perut. Aku rasa depa serve ayam lama vs tua kerepot kot. Asal makan mesti kena keracunan makanan T_____T

9 comments:

Jari Manis said...

ishh...ye ke...risau recycle je..ayam x fresh...ish

Farrah MF said...

Servis KFC skrg agak kurenggg. Tapi akak suka ayam kicap yang baru ni. Kenalah dgn selera :)

Scdha Sein (SS) said...

Dappppnyeee.. He He He...

Qaseh Vee said...

sis baru je mkn kfc sabtu lepas . perasa kicap . pedas tapi sedap . keracunan tu mungkin ayam tak habis jual semlm digoreng semula n nina beli ... sabar ye .

Kira Sakura said...

kannn ramai jugak yang cakap ayam KFC ni ayam lama huuuuu

Puteri Wanita said...

la ye ke ... tak pernah lagi makan KFC sakit perut.

KFC ni anak-anak suka sangat la (bosannn) :p

wan muliani said...

Bestnyaaa bbuka dgn kfc..

Khai♥Rin : anies said...

tetiba rs nk mkn kepsi laa plak ;-)

Murni Alysa said...

mmm kepci sedap tapi xbleh mkn selalu..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com