22 July 2015

Kad Raya #4 Dari Eka Tikah


Salam Readers..

Kad raya ke 4 dan rasanya yang terakhir pada tahun 2015 ni dari Eka Tikah. Terima kasih sis ! Diterima pada 14 Julai. Baca lepas tu lupa nak review. Hehe.. Comel kad raya Eka yang tema serupa macam blognya :) Terima kasih sudi pos kad raya. Tahun depan boleh pos lagi kepada blogger's. Heee..



10 comments:

Shahida Dzulkafli said...

Wah..dapat kad raya ye nina..comel kadnya..

izzeyda said...

cutenya kad raya..

Scdha Sein (SS) said...

Best kan dpt kad raya camni... Nostalgia sangat... He He He...

Farrah MF said...

Cantik dan chomel designnya :)

Jari Manis said...

bestnya Nina

Puteri Wanita said...

alolo ... comel nya kad raya ni :)

Puteri Wanita said...

dah lama dah raya ... still dapat kad raya lagi, bestnya :)

Khai♥Rin : anies said...

da bl;s ke belum kad ni? ;-)

Kira Sakura said...

ok tetiba lagi bersemangat nak bagi kad raya kat kawan2 blogger nanti

Murni Alysa said...

raya tahun dpn nina anto kad raya kat akak tau...

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com