18 March 2016

Berpakaian Tapi Telanjang


Salam Readers..

Berpakaian tapi telanjang. Salam Jumaat semua. Mesti ramai yang blurr blur apakah ayat ini. Jangan kecam saya wahai manusia, saya hanya blogger petai belalang yang hari hari hari tengok IG. Hehe.. Kalau korang kaki Instagram mesti banyak fesyen muslimah sangat yang dapat dilihat pada zaman kini. Kite bukan nak jadi ustajah tapi kite nak share je. Kite pun jahat jugak sebab suka tengok gunung ganang dan lemak lemak orang kalau ke mall. Tulah sape suruh show off :)


Berpakaian tapi telanjang


9 comments:

Siqah Hussin said...

Malu rasanya bila tengok :(

CikSiti said...

hi nina

Siti Nurzafirah said...

kite pun tengok jugak sambil terfikir cemana gamaknya derang pakai macam tu tapi pakai tudung... huk2

Cik Ash said...

Malu tengok tapi syok tengok pameran free hihihihihi

izzeyda said...

memang banyak sangat sekarang.. tu laa, kita pun kekadang bukan perfect sngat tapi boleh laa sekadar berkongsi pendapat kan..

Siti Yang Menaip said...

eeeerk.. smoga kita jauh n trhindar dari semua ni..

Cik Ash said...

pakai ketat2 bila jadi perhatian marah kat orang dia yg salah pakai gitu kan kn

el said...

wakakakakakakaka

dear anies said...

kikisnya sifat malu

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com